הדיקטטור מרמאללה • דגן: הרשות עוצרת אנשי עסקים שהיו בוועידה

איתי גדסי No Comments on הדיקטטור מרמאללה • דגן: הרשות עוצרת אנשי עסקים שהיו בוועידה

ראש מועצה אזורית שומרון: "לעצור את אבו מאזן שמבקש לעצור את משתתפי וועידת בחריין – דקטטור ופושע", המנגנון הפלסטיני התכוון לחסל איש עסקים שרצה לטוס לוועידה וברגע האחרון ביטל בגלל האיום

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שנפגש עם בכירי המשלחת הפלסטינית קודם ליציאתם לבחריין יוצא הערב להגנתם לאחר שהרשות הפלסטינית הודיעה כי תעצור אותם באשמת בגידה ואף עצרה אחד מהם: "הרשות הפלסטינית היא דקטטורה לכל דבר ועניין. וכל מי שתומך בה מסייע לה ונדבר עמה, כולל ממשלת ישראל, האיחוד האירופי וארגוני "זכויות האדם", מסייעים לבריון השכונתי, ולפגיעה בחפים מפשע.

אני קורא לממשלת ישראל לנהוג באופן מוסרי ונכון בעת הזו, ולבטל את אישורי המעבר במחסומים של ראשי מנגננוני הרשות הפלסטינית. את השקר שהעולם המערבי כולו שותף לו צריך לעצור. אבו מאזן הוא מחבל. כך הוא מתייחס לישראל וכך הוא מתייחס לבני עמו המחפשים לשנות את הפרדיגמה ולהביא שלום אמיתי. ישראל צריכה להבהיר כי במידה ומשתתפי הוועידה ייעצרו עי הרשות הפלסטינית, אבו מאזן ושותפיו ייעצרו איתם".

בכך התייחס דגן הן למעצר סאלח אבו מיאלה הערב שהשתתף בוועידה והן למידע על כך שמנגנון המודיעין הכללי הפלסטיני ניסה לשכור את שירותיו של עבריין שיחסל את מוחמאד מסאד שהתכוון להשתתף בוועידה וביטל את השתתפותו. על כך הוסיף דגן: "הרשות הפלסטינית היא למעשה חבורה של מאפיונרים. צריך לשלול להם את אישורי המעבר במחסומים"

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון נפגש עם בכירי המשלחת הפלסטינית לבחריין שעות לפני יציאתם לוועידה, זאת כחלק מהקשרים המתקיימים מאחורי הקלעים עם המנהיגות הערבית המקומית במטרה לייצר אלטרנטיבה לדרך הטרור של הרשות הפלסטינית ושלום כלכלי. דגן נפגש עם אשרף געברי, ראש המשלחת לפני יציאתו לבחריין וכן התארח בביתו של אשרף בחברון לפני כחודש לרגל חג האיפטאר ואמר: "המטרה של כולנו היא חיים טובים יותר לילדים שלנו ועל כך אנחנו עמלים".



0 תגובות